مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-01اقتصادي

در خانه بمانیم|تماشای میراث جهانی یونسکو با یک کلیک/گردشگری مجازی در بیستون


محوطه جهانی بیستون با 200 هکتار وسعت یکی از جاذبه های گردشگری ایران است که شما می توانید به صورت مجازی از آن بازدید کنید.

- گروه تفریح و نشاط؛ سعیده اسدیان: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت خودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و سفر مجازی مناسب ترین راه برای آشنایی با جاذبه های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف محسوب می شود.

شما در این نوع از گردشگری فرصتی را به دست می آورید تا سفرهایی را تجربه کنید که ممکن است رفتن به آنها هفته ها طول بکشد، بنابراین شما با گردشگری مجازی به نوعی در هزینه و زمان خود هم صرفه جویی می کنید.

 محوطه جهانی بیستون با 200 هکتار وسعت یکی از جاذبه های گردشگری ایران است که شما می توانید به صورت مجازی از آن بازدید کنید و با یک کلیک در اینجا برای ساعاتی در کنار خانواده سرگرم شده و تجربیات جدیدی را کسب کنید.

در محوطه بیستون 15 اثر تاریخی وجود دارد که اکثر آن ها به ثبت ملی رسیده، آثاری همچون غار شکارچیان، نیایشگاه مادی، دژ مادی، کتیبه و نقش برجسته گودرز، نقش برجسته بلاش، دامنه پارتی، پرستشگاه پارتی، فرهاد تراش، سنگ های تراش خورده، بنای ناتمام ساسانی، کاروانسرای ایلخانی، وقف نامه شیخ علیخان زنگنه وکاروانسرای صفوی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه بمانیم|تماشای میراث جهانی یونسکو با یک کلیک/گردشگری مجازی در بیستون

در خانه بمانیم|تماشای میراث جهانی یونسکو با یک کلیک/گردشگری مجازی در بیستون